BYTEN & RETURER

Vi har ej öppet köp om du ångrar ditt köp, är det fel på en vara skickas den åter och vi gör då en kontroll på produkten och därefter en utvärdering om ny produkt eller återbetalning.

 

HAR MIN ORDER GÅTT IGENOM?

Du kommer att få en orderbekräftelse till den e-postadress du uppgett nästintill direkt efter att ditt köp har blivit godkänt.

 

KÖPET GICK INTE IGENOM, MEN DET HAR GJORTS EN RESERVATION ÄNDÅ?

Det kan i sällsynta fall ske en reservering på ditt bankkonto även om det uppstod ett fel vid ordertillfället. Denna släpps i så fall igen inom 1-5 bankdagar.

 

NÄR FÅR JAG ÅTERBETALNINGEN FÖR MIN RETUR SOM JAG BETALT MED KORT?

Du kan se din återbetalning på ditt kontoutdrag inom 5 bankdagar räknat från och med dagen du fick din returbekräftelse ifrån oss. Återbetalningen görs alltid till samma betalkort som användes vid köpet.

 

NÄR FÅR JAG ÅTERBETALNINGEN FÖR MIN RETUR SOM JAG BETALT MED FAKTURA?

Du kan se din återbetalning på ditt kontoutdrag inom 5 bankdagar räknat från och med dagen du fick din returbekräftelse ifrån oss. Återbetalning görs till det kontonummer som uppges vid anmälan av returen.

 

SAKNAR DU DIN ORDERBEKRÄFTELSE?

Har du inte fått din orderbekräftelse kort efter att du gjort din order, kan det betyda att något gått fel, hör då av Dig till info@indigosweden.se och kolla om din order kommit fram till oss.

 

MIN VARA BLEV RESTNOTERAD, VAD GÖR JAG FÖR ATT FÅ VARAN?

Om du haft otur och fått din vara restnoterad kommer den att skickas till dig så fort vi har varan på lager igen.

 

VAR ÄR MITT PAKET?

Leveranstid för standardleverans är 3-5 arbetsdagar, räknat från dagen efter du la din beställning. Får paketet plats i din brevlåda levereras det i första hand dit. Får det inte plats i din brevlåda hamnar paketet hos ditt utlämningsställe och du får då en sms-avisering till ditt registrerade mobilnummer. Du kan spåra ditt paket här genom att söka på ditt kollinummer.